Gjestebok

Takk for at du besøker hjemmesiden min.
Skriv gjerne noen ord. Det setter jeg stor pris på :)

7. des, 2014

asbjørg

Artig med så fine ting, kreativ er du.

21. okt, 2014

pia flataker

hej ville gerne have bøger hvad er prisen til dukker vh pia flataker

25. apr, 2014

Gro-Heidi Andersen

Hei! Jeg hadde aldri tatt i en heklekrok da jeg dumpet over siden din. Fabelaktig side å lære seg å hekle på, og jeg har anbefalt den til alle mine venner som hekler, og vil lære seg. Nå hekler jeg babytepper og puter, bestemorsruter. Kjempemoro. Men -
trenger hjelp nå....Hvordan hekler man bakstykke på en enkel måte, og som ikke tar alt for lang tid? Både til rund og firkantet pute. Trenger en oppskrift (med te-skje :-)
På forhånd takk.

6. apr, 2014

Stine Johansen

Hei 😊 For en flott side denne har lært meg å hekle på 5 min og da hadde jeg aldri heklet før, men nå har jeg helt dilla og kan nesten ikke vente med å begynne med noe nytt når jeg er ferdig med en ting. Så tusenvis med takk for at du har denne fine siden
😊

10. mar, 2014

katrine

hei! er i læring, og vil strikke en kurv. Det står 'legg opp 4 lm, ta sm til en ring med 1 kjm.' Skjønner forkortelsene og hvordan gjøre de ulike maskene, men vet ikke hva jeg skal gjøre etter 4 lm. Hvor tar jeg en sm til en ring med 1 kjm?
tusen
takk, håper du kan svare :)

1. mar, 2014

Helen Blix

Glad for inspirerende arbeid, Artig med andre ting som enkelt kan hekles, genialt med video for begynnere :-)

13. jan, 2014

Gunn Seehuus

Flott hekling, fikk lyst til å hekle alle.

28. des, 2013

Ulla Andersson

Hej Mona. Jag bor i Finland. Vill gärna köpa Hekleguri nr 3. Försökte via net butiken. Gick inte, sänder du bara inom Norge?

Nettside 13. nov, 2013

Aud Berit Melgård

Hei, så mange fine hekleoppskrifter du har lagt ut på hjemmesiden din. Jeg sluttet å hekle for mange år siden, begynte med andre ting, og nå maler jeg med ull :) Men fikk jeg lyst til å begynne å hekle igjen nå, det er så mye fint en kan lage. Titt innom
hj.siden min og legg igjen din adr. da slik at jeg finner denne siden igjen :) Takk for nå!

Nettside 28. jul, 2013

Birthe engell

Hej Mona tak for opskriften til hæklet kjolen, jeg vender tilbage og ser på din flotte side og alle det fine opskrifter,har skrevet en hilsen til dig om køb af en bog,
Mvh Birthe

16. feb, 2013

Hilde

Takk for videoer du har lagt ut om hvordan man hekler de forskjellige maskene. Har nå laget mange forskjellige luer :-)
Hilsen Hilde

Nettside 28. jan, 2013

Hanne Dannevang Jensen

Hej Mona.
Sikke en fin hjemmeside du har her. Dejligt at du laver sådan en , med forskellige mønster/ ideer til hækling. Det er et stort arbejde.
Venlig hilsen Hanne

Nettside 28. jan, 2013

Pia

HEJ Mona det er da bare en super fin hjemmeside du har den vil jeg meget ofte komme ind og kikke på 1000 tak for kikket

Nettside 28. jan, 2013

Pia

HEJ Mona det er da bare en super fin hjemmeside du har den vil jeg meget ofte komme ind og kikke på 1000 tak for kikket

Nettside 9. jan, 2013

Reidun Haavik

Hei Mona
En nydelig side med masse flott inspirasjon. Både maler og hekler selv og. Men mest med akryl og olje. Har og skrevet bok som jeg ga ut i fjor. Moro å se på alt det flotte du lager.
Fortsatt masse lykke til
Reidun

18. des, 2012

Tove Olsen

Hei Mona
Jeg vil ønske deg og dine en riktig GOD JUL OG ETT GODT NYTT ÅR

Jeg vil også takke deg for alt du har delt med oss

Nettside 13. des, 2012

Dagrunn Nordeide

Hei Mona ;)
Så koselig å treffe deg i går.
Her har du jammen laget mye fint. Så flott at du har startet ditt eget firma. Skulle gjerne kjøpt en av bøkene til julegave. Har du noen hjemme så jeg kan få kjøpe tro ? Klem fra Dagrunn.

12. des, 2012

Ragnhild Langø

Tusen takk for titten. Her var det mye fint og nyttig å ta med seg. Skal ta meg en titt på oppskriftene senere... stilige tøfler og nydelig dukkekjole.
Har meldt meg på konkurransen.. :)
En riktig koseligførjulstid ønsker jeg deg.

Nettside 11. des, 2012

Jenny

Du er kjempeflink!

Nettside 22. nov, 2012

anne

HEI
Tusen takk for oppskrift på tøfler .
de så kjekke ut

10. nov, 2012

unni karlsen

hei mona jeg har kjøpt hekleguri nr, 2 og heklet to av dorulldukkene , de er utrolig fine,, jeg har heklet anna og viktoria, de ble fine..jeg har heklet i mange år men mest duker løpere ,sengetepper osv, var skukkelig artig med disse dukkeklærne , sp nå
skal jeg prøve meg på noe av de til barnebarnet,,, mye fint i den boka tusen takk for inspirasjonen, gleder meg til å starte med dukkeklær..

1. okt, 2012

Oddlaug Askerød

Hei Mona!
Jeg ville ikke lære å hekle på skolen, men nå har jeg begynt på kurs og kursleder tipset meg om din hjemmeside. Det var lurt, for nå kan jeg virkelig se på videoene hva som menes med de forskjellige forkortelsene. Det gikk alt for fort for
meg på første kursdag, så dette er gull verdt! Flott hjemmeside du har;-)

Nettside 23. aug, 2012

vivi

Hej Mona. Du er bare så dygtig. Du giver os andre en chance for at få mulighed for ar prøve dine flotte ting, fra dine bøger.
du har en god hjemmeside. Jeg er her tit.
Hilsen Vivi

31. jul, 2012

gro

Hei tusen takk for flotte bøker og nu gleder jeg meg til og ta fatt,lette og forstålige oppskrifter så alle og en kan begynne og vil ønske deg og dine en riktig god sommer,så nu skal jeg sett og kos meg med heklinga.klem gro fra Stokmarkned

29. jul, 2012

Marianne V.Harstad

Så flott side,jeg er en godt voksen dame som sitter å knoter for meg selv.Har aldri lært å hekle men nå har jeg lyst.Vet ikke hva alt heter ennå men det har blitt brikker å noe greier.Håper og tror din side her vil hjelpe og inspirere meg. :)
Mvh Marianne
:)

16. jul, 2012

Anne-Lise Hjellestad

Hei.Har prøvd flere av dine oppskrifter. De er bare så fine. Gleder meg til bok nr 3 kommer i posten.Kjempe fine sider. Ha en fin sommer.

30. jun, 2012

Karen Marie Aanerød

Hei,
Har bladd litt i hjemmesiden din i dag, og der var det mye fint, ha en fin sommer.
Med vennlig hilsen

Nettside 21. jun, 2012

Gerd Tveisme Sæbø

Hei!
Lurte på om eg kunne få kjøpa oppskrift på desse fine baby skodna?
Håper på svar
Beste helsing Gerd

Nettside 11. jun, 2012

Anne Lise

Hei.
For en spennende og flott hjemmeside du har. Jeg har ønsket å bli bedre i hekling så nå skal jeg notere meg denne siden. Nydelig det du maler også. Lykke til med alt i ditt kreative livslanskap. Beste hilsen fra Anne Lise

6. jun, 2012

Vivi

Hej
Har i dag modtaget hæklebog nr.1. Hold da op nogle flotte opskrifter. Er startet på den første kjole.

Nettside 4. mai, 2012

Hilsen Inger..

Hei..Det at du ga ut disse bøkene,har gitt meg såå mye inspirasjon til å hekle så mye fint..Jeg har fått ideer og en ny hobby ;) Takk for at du har delt så masse fine oppskrifter i bøker;)

Nettside 2. mai, 2012

Veronica L

Hei Mona :D

Ville vise deg mine resultat på dorulldukkene Anna og Kirsten.
Du ser bedre bilder ved å ta en titt i bloggen min :D

http://veronicashobbyhjorne.blogspot.com/2012/05/2-dorulldukker-heklet.html

Ha en fin dag/kveld :D

Nettside 2. apr, 2012

Britta Kirchert

Hej Mona.

Fin hjemmeside du har og super fint dukketøj du laver.

Hilsen Britta.

Nettside 28. mar, 2012

Karoline

Så fin hjemmeside! Du er flink til å hekle!

Nettside 4. mar, 2012

Sølvi Bakken

Har vært innom her og beundret alle de fine dukkene mange ganger. Kjempefine er de i sine forskjellige kreasjoner. Du er meget dyktig!! Morsomt å se at dorulldukkene har kommet tilbake for fullt også.Skikkelig stilige har de blitt :)

Nettside 26. feb, 2012

Marianne

Hei. Der fant jeg endelig hjemmesiden din,og det var en spennende hjemmeside. Utrolige kreasjoner du lager,jeg er selv en ivrig hekler,og blir helt imponert her jeg sitter:-)
Og så snilt å dele litt oppskrifter,fant hello kitty lue,den må jeg få laget,kjempenydelig. Takk for titten,kommer igjen. Ha en flott uke:-)

Nettside 25. nov, 2011

Solveig.

Hei og takk for hilsen på min hjemmeside.
Dette var virkelig mye hekling, kjempefint å se.
Ønsker deg gode adventsdager og lykke til videre i din fantastiske hekleverden.

Nettside 25. nov, 2011

Solveig.

Hei og takk for hilsen på min hjemmeside.
Dette var virkelig mye hekling, kjempefint å se.
Ønsker deg gode adventsdager og lykke til videre i din fantastiske hekleverden.

11. nov, 2011

Hekler Andersen

Kjempebra side !
hekling har gitt meg livsgnisten tilbake :)

Nettside 1. nov, 2011

Randi Rydningen

heisan jeg skulle gjerne ha fått noen til å hekle meg kafe gardiner vet du om noen som på tar seg slikt ??betaler sefølgelig for arbeidet og garn ..hilsen Randi Rydningen e-mail rydrya@yahoo.no

Nettside 8. sep, 2011

Ingridmv

Håndarbeid som hekling og strikking er noe jeg alltid har lyst til å kunne.. Mye fint her, du er kjempeflink. :)

17. aug, 2011

ann kristin

hei.. driver å hekler den hello kitty lua og skal ha den i 58 men skjønner ikke åssen jeg skal gjøre det:( håper du kan hjelpe meg med den...

16. aug, 2011

Ann-kristine Axelsson

hej jag är en tjej från sverige jag undrar om man kan köpa dina böcker i sverige eller om man kan beställa till sverige jag är mycket intresserad av att köpa dem
tack på förhand hoppas det finns en möjlighet att göra så hälsningar Anki

Nettside 18. jul, 2011

ellen

hei....du verden så fin side du har,jeg syr istedenfor å hekle,sender deg ett bilde av min siste bragd

10. jul, 2011

Grete Brink

Hej Mona
Har lige fået din bog nr2.Super,super.Har bestilt nr1,håber den kommer.Jeg manglede hækleopskrifter.Kommer ind og kigger på din side igen.Ha' en god sommer.
mange hilsener fra Grete i Fredericia Danmark

Nettside 19. jun, 2011

Louise

Hei Mona

Nydelig og spennende blogg

Nettside 1. jun, 2011

Lisbeth

Hei..så mye fint du lager, her kan en bli virkelig inspirert.

Nettside 15. apr, 2011

Reidun

Hallo Det er en kjempe fin side du har. Nå fikk jeg lyst til å prøve meg på dukkeklær.
Men hvor får vi tak i de dukkene og hva koster dem?

Nettside 30. mar, 2011

Bente

Heisann :) Titter innom en tur igjen.... her er det masse inspirasjon å få :) Jeg har begge heklebøkene dine, kjempefine bøker :))

Nettside 27. mar, 2011

tintin

Hei,
har nettopp oppdaget siden din. Bestilte de to heklebøkene, og har nå fått beskjed om at de snart vil være på tur til meg. Gleder meg som en unge. Så også en link hos deg der det var mulig å bestille dorull dokker - så fint!
Men, kjenner du til hvordan en kan få tak i plastansikt til å sette i heklede grytekluter? Bortsett fra å tråle bruktmarkeder da - alle har hatt...osv. Håper du skjønner hvilken type kluter jeg mener. Runde, og sett med en vanlig og en med plastfjes. Har ett eksemplar som jeg har arvet fra min mor, men det kunne vært morsomt å redesigne noen.
Hilsen Anne Kristin

Nettside 7. mar, 2011

Ann Kristin N.Tollefsen

Hei,hei Mona.
Dette var en flott oppdatering av sidene dine. Veldig mye flott og spennende og se på. Jeg må bare igjen ta av meg hatten for deg :) ALT DU KLARER,FANTASTISK !!
Kjempeklem fra Ann Kristin

Nettside 18. feb, 2011

Heidi Sloth Rasmussen

Kære Mona.
Jeg så lige du havde lagt din hjemmeside ind på min gruppe, Kreativt Forum, på facebook. Jeg har lige tjekket din side ud. Og det klør i fingrene for at få fat i de hæklebøger! Kjolerne er bare så flotte!
Den Hello Kitty lue, vil jeg helt sikkert lave til mine 2 niecer som ELSKER alt med Hello Kitty..
Superflotte opskrifter og held og lykke med den fortsatte hækling!
Venlig hilsen
Heidi (opretter af Kreativt Forum på facebook)

15. feb, 2011

Tove

Hei Mona
Dette her er bare kjempe flott side
jeg er veldig glad i håndarbeid spesielt hekling
nå fikk jeg også hekleguri 1 kjempe flotte bøker Da har jeg de begge.
Kommer bok nr 3 også?håper det:-)

14. feb, 2011

Katrine

Hei!!!! Dette var en genial side med massevis av ideer og gaver! Jeg brukte blant annet det nyeste sjalet til et skoleprosjekt og fikk gode tilbakemeldinger, takk!!!

Nettside 8. feb, 2011

Anne Laberg Olsen

Hei Mona.
Dette har vært en givende ettermiddag. Jeg har så vidt lært meg å hekle, men følte at jeg måtte få litt instruksjon. Jeg søkte på nettet, og vips så var jeg inne på siden din.
De fine videoene dine har vært veldig lærerike, og jeg skal nok lagre denne siden her. Må ta litt av gangen :-)
Så tusen takk for lærerik innføring i heklekunsten. Nå får jeg trene litt på div. staver og masker, før jeg går videre på knuter o.l.

Mvh Mor Anne

14. des, 2010

Erna

Hej. tak for julehilsenen.
Jeg er tit inde og kigge på dine ting, de er så fine.
Jeg vil ønske dig og dine kære en god jul.
Mvh Erna

Nettside 5. des, 2010

Inger-beate

Her var det mye fint.ta gjerne en titt på siden min.

Nettside 15. nov, 2010

Elly

Hej Mona.
Tusind tak for kigget på din dejlige hjemmeside. Utrolig mange flotte ting du har lavet, "låner " lige lidt inspiration af og til.
Hilsen fra danmark/ bornholm

Nettside 11. okt, 2010

Bente Arntsen

Hei hei..

Så mye spennende det var å se på din flotte hjemmeside. Og kreativ til tusen :-)

En mandagshilsen fra Bente i Nord Norge

Nettside 8. okt, 2010

Heidi Jørgensen Gjersvold

Så flott side. Her er det virkelig håp om å lære for en som ikke kan hekle også. Takk for titten:)

Nettside 6. okt, 2010

mona rolid

For en flott og informativ side du har. Legger link til deg på siden min

Nettside 10. sep, 2010

marian andersen

hei det er marian fra danmark kom lige forbi din flotte hjemmeside med det flotte dukketøy du hekler det er bare så sødt så lige en lille hilsen fra danmark

Nettside 10. sep, 2010

marian andersen

hej det er marian fra danmark kom lige forbi din flotte hejmmeside meget flot dukke tøy du hekler der det er bare så fint så lige en lille hilsen fra marian fra danmark

Nettside 6. sep, 2010

Anka

Hei. Takk for hilsnen på min hjemmeside, må si at din hjemmeside er elt utrolig fin, og innspirerende. Skal ikke se bort ifra at jeg forsøker meg og hekle på en av kjolene en dag.

4. sep, 2010

Hege

Hei.

Jeg har 2 dorulldukker, men mangler kjoler til disse. De du hadde, nr 1: Anna, var veldig fine. Dessverre kan jeg ikke hekle Er du interessert i å selge meg 2 kjoler? Hadde blitt veldig glad hvis dette var mulig.

mvh Hege

Nettside 18. jul, 2010

Marianne

Hei.

Nå er det lenge siden jeg har vært innom å sett på siden din. Det er like imponerende hver gang :-)
Jeg har oppdatert siden min den siste uka med masse nye design. Jeg har også fått opp en side på facebook: Marianne Vik Design. Kom gjerne innom både her og der for en kikk. Legg meg gjerne til på facebook, og anbefal for venner og kjente.

Sommerhilsen fra Marianne

30. jun, 2010

AUD

HEI.
MANGE FINE TING DU LAGER ØNSKER Å KJØPE BØKENE 1-2

24. jun, 2010

Carina Persson

Hej Mona! Hekleguri no 2 är toppenfin (även no 1). Jag har försökt att hitta dockor till Dorullar, jag skulle ju gärna vilja ha små dockor med hår på - som dina. Men den sidan du har rekommenderat för Dorulldukker verkar inte fungera att beställa ifrån - för det är väl Dorulldukker du har använt (med hår) till de minsta dockorna? Återigen - jättefina modeller och lätta att virka. Glad midsommar och tack för att du tar dig tid till att svara på mina mail och frågor!

/Carina i Göteborg

Nettside 23. jun, 2010

Tove

Hei Mona
Jeg vil takke deg for at du deler disse heklebøkene
med oss.Jeg er storfornøyd med Hekleguri2 jeg har lånt hekleguri 1 på biblioteket skulle hatt den boka også. men får låne den foreløbig
HA EN RIKTIG GOD SOMMER

2. jun, 2010

Marny H Hille

Hei Mona. Kjempeflott side du har, nydelige kreasjoner, er rett og slett misunnelig på din kreativitet. Og de flotte akvarellene du lager....=)
Dette kan du. Med vennlig hilsen fra Marny

Nettside 2. jun, 2010

liv

Så fantastisk å oppdage dine sider:-) Utrolig flotte kreasjoner. Tror disse bøkene ville gå så det suste om de ble utgitt på forlag:-)

15. mai, 2010

Turid Pettersen.

Hei Mona!
Idag kom hekleguri nr.2 i postkasssen. Jeg er imponert over hvor flink du er,er så fornøyd,gleder meg til å hekle fra hefte.Dorulldukkene er så flotte.
Hilsen Turid.

Nettside 11. mai, 2010

Åsle Strand Jørgensen

Hei!
Jeg vil gjerne bestille boka di "Hekleguri nr.2".
Det er jo sååå mye lekkert der!
Mvh Åsle Strand Jørgensen, 3622 Svene

Nettside 4. mai, 2010

Kristine W.

Hei!
Så flink du er å hekle, følger deg på facebook! gøy å lage egne bøker og vil jeg tru. lykke til med salget!
sjekk gjerne siden min og, er akkurat kommet igang med egen side.
jeg er foresten søsteren til hun som står bak www.ravnaccessories.net ;)

23. apr, 2010

Ann Kristin N. Tollefsen

Hei hei Mona.
Jeg er bare så inponert over deg alt du driver på med :),og at du gjør er så utrolig flott.
Gratulerer så masse med utgivelsen av en ny bok .
Dette er bare gøy , kjempeflott og innholdsrik side.
Klemmer fra Ann Kristin

Nettside 21. apr, 2010

Ingeborg Lyng

Hei!
Ble kjempeglad da jeg fant denne siden:) Veldig innspirerende! Jeg kommer helt sikert igjen.
Ingeborg

Nettside 12. apr, 2010

Berit

Hei-vært gjennom hjemmesida di-veldig mye fint og inspirerende ! :-)

9. apr, 2010

Aud Hoem

Så masse fint. Har heklet masse av det som var i nr.1 til mine to barnebarn,som nå har fått fine klær til dukkene sine. gleder meg til bok nr.2 !!!! :):)

Nettside 26. mar, 2010

Nina

Hej Mona.
Jeg er helt overvældet over at se dine utrolige flotte kjoler til dukkerne. De må gøre lykke hos alle små og store dukkemødre.
Mange hilsener fra Nina.

26. feb, 2010

Eilen Karøy Lehmann

Kjempefine "heklerier" du har laget. Jeg har sendt en melding, vil gjerne ha både gratis opskrift og bestille boka! Skal selvfølgelig også ha den neste boka! Med hilsen Eilen Karøy Lehmann, Solveien 1, 1482 Nittedal!

Nettside 23. feb, 2010

Anne Lise

Kjære Mona!
Så fint å besøke siden din igjen. Du lager så mye vakkert. Der er bare så godt å sitte å se på det du viser frem har av det du har skapt.Jeg setter pris på folk som har et engasjement for andre enn seg selv og det ser jeg at dere har.
Ønsker deg/dere varme og lys på livsveien videre.
Solstreif fra Anne Lise

20. feb, 2010

ingrid lirhus.

Fantastisk flott side du har.Kjem nok oftere innom her no..

Nettside 12. feb, 2010

UllaMarit

Hei Mona !
Jeg har vært inne på sia di og sett på alt det fine :-)Gleder meg til du får den andre hekleboka di på markedet ,den må jeg ha :-)Ha en riktig fin morsdag
klem Ulla marit

Nettside 10. feb, 2010

Bente

Heisann. Du er utrolig flink med heklekroken :) Er innom å titter igjen.

3. feb, 2010

Marit

Det er så fine ting!
Jeg skal prøve meg på gratisoppskriften først, men jeg tror jeg skal kjøpe boka også etterhvert.

Nettside 29. jan, 2010

Jette Marie Andersen

Jeg er helt målløs. Det er fantastiske ting, du laver. Skønne akvareller og tøj til dukkerne.
Hilsen Jette

17. jan, 2010

Sissel

Hei Mona! Fantastisk flott side! :) Hilsen Sissel

Nettside 8. jan, 2010

Liss

Hei Mona. Kjempeflott hjemmeside du har :))

hilsen Liss

Nettside 7. jan, 2010

irene

Tusen takk Mona. Ja, jeg bruker bare de teknikkene jeg har lært meg og så finner jeg på ting jeg lager selv.. jeg er ikke så god med oppskrifter. hehe. Men er utrolig artig å hekle! du får komme innom senere og finne nye ting:)

Nettside 7. jan, 2010

irene

Hei. artig å finne din side om heklingen din. jeg har hekling som hobby selv og det blir jo mye ting til slutt.. så nå har jeg laget en side hvor jeg selger det jeg har laget.. ta gjerne en titt og fortell meg gjerne hva du synes..
du får også lov å legge igjen en link til min side på siden din hvis du har lyst:)

31. des, 2009

Gunn Torsetnes

Hei Mona! Ønsker deg og dine godt nyttår.

Nettside 22. des, 2009

Bente

Jeg øsnker deg og dine en riktig God Jul og et Godt Nytt År !!!

Nettside 19. des, 2009

May Britt

hei utrolig flott side du har og flotte akvareller,maler litt selv og holder på med litt av hvert. Ha en flott Jul og ett godt nytt år:)

Nettside 18. des, 2009

Ulla Marit

Hei Mona !
Så flott en side du har og så lager du så mye flotte ting.Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!
klem fra Ulla Marit

Nettside 17. des, 2009

Eva

Hei.
Kjempefin hj,side. Jeg likte særlig godt akvarellene dine. Nydelige. Ha en flott juletid fremover, og GOD JUL fra meg..

Nettside 12. des, 2009

Reidunn Thune

Flott hjemmeside!Kreative mennesker inspirerer meg!

Nettside 9. des, 2009

Bente

Hei Mona. Moro å se på alt det flotte du får til. Det morsomtste er å kreere selv. Likte godt bjellene dine. Flotte grytekluter det. Vil ønske deg en fin førjul og en god jul.
Fra Zappa og meg. Lykke til videre.

Nettside 8. des, 2009

Anne-Lene

Hei mona:-)Har sett på div jule gave ideer som du har gjort selv.Her er det så mye fint og se på, artig dem bjellene på forside.Jeg får komme hit senere og se mere.Da ønsker jeg deg en god uke å en god helg som kommer.Mvh:Anne-Lene og Chiffong..

Nettside 4. des, 2009

Sonja

Hei Mona. Takk for hilsenen i mi hjemmeside. Jeg har heklet den hvite kjolen som jeg fikk i gave av deg for lenge siden:) Den er flott. Du har flotte ting og ei fin hjemmeside:)Ønsker deg lykke til på den kreative siden og ha ei fin adventstid. Julen nærmer seg med raske skritt:) Hilsen Sonja

Nettside 1. des, 2009

Vigdis

Hei.
har vært inne på din hjemmeside og tittet. Du er flink med heklenålen !! mange fine arbeider har du. Takk for tittten og god adventstid.
Hilsen Vigdis i Haugesund.

Nettside 29. nov, 2009

Marianne

Hei.
Har kikket rundt på akvarellbilder, og noe av det du har heklet. Kjempeflink! Lykke til også med frimerkeinnsamling.

Hilsen Marianne

Nettside 28. nov, 2009

Linda Pedersen

Hei :)
Tusen takk for hilsnen i gjesteboka mi :)
Har kosa meg med siden din, du lager fantastisk fine akvareller :)

Førjulshilsen fra Linda

Nettside 26. nov, 2009

Kirsten Nicolaisen

Ja, det kan gå litt fort i svingene for oss alle.
Hyggelig at du tittet innom igjen og skrev en ny hilsen. Tusen takk:)
Vil nok gå inn på dine flotte sider igjen for å se, beundre og "lære" av dine alsidige kunnskaper.
Ha en fin helg:)
Hilsen Kirsten.

Nettside 26. nov, 2009

Erling

Takk for hilsningen,flott side har du også, se min private side, er fra Senja men har bodd 5 år på Nesttun i Bergen

Nettside 26. nov, 2009

Merete

Hei
Takk for hyggelig hilsen i gjesteboka mi.
Har kikket på sidene dine - så mye fint du har laget:)Det er fint å ha en hobby.
Hilsen Merete

26. nov, 2009

inger-beate

takk for hyggelig hilsen i gjesteboka på hjemmesiden vår.det finnes utrolig mye søte dukker,også er de så naturtro.drømmen er å lære meg kunsten å lage dem selv.du hadde en imponerende hjemmeside du også med masse fint :)

26. nov, 2009

Åsta

Hei hei!
Takker for hyggelig hilsen på hjemmesiden vår. (Hvor fant du den forresten?)
Her var det mye flott. Akvarellene var nydelige!

Hilsen en som kan verken hekle ;-)

Nettside 26. nov, 2009

evy bergheim

Hei. Tusen takk for koslig hilsen. Har vært innom hjemmesida di og sett videoene m sommerfugl og snøfnugghekling. Veldig bra. Dette skal jeg prøve. Jeg liker også godt å hekle. Siden din skal jeg kikke innom igjen. Ble inspirert til å hekle dukkeklær. Har 4 små jentebarnebarn, så de ville nok blitt lykkelige over nye dukkeklær.

Nettside 25. nov, 2009

Kirsten Nicolaisen

Tusen takk for hyggelig hilsen i min "Lukkede Gjestebok". Gleder meg enda mer om du sender en hilsen i "min nye gjestebok" neste gang. Mona:)nå vil jeg gå igjennom dine sider.Ser at du er er en ganske så kreativ dame.
Hilsen Kirsten:)

Nettside 22. nov, 2009

Astrid

Hei
Takk for hyggelig hilsen på min hjemmeside. For noen flotte akvareller!! Veldig bra dybde i bildene.
Vanskelig å gi råd om bokskriving, for jeg har bare gitt ut en bok så langt, men jeg har selv fått mange gde råd av min konsulent på forlaget. Et av dem var å ikke fore leseren med altfor mye informasjon. La leseren trekke konklusjoner selv. (Leave them hungry.)Beskriv personene godt og gi dem særpreg. Da blir de lettere å se for seg når man leser.De kan være lurt å bruke personer du kjenner fra før. Da blir boken levende. Lykke til!! Hilsen Astrid

Nettside 13. nov, 2009

Bente Gunnerud

Hei, takk for hilsen i min gjestebok. Det er alltid hyggelig å å positiv tilbakemelding. Er i full gang med oppskriften du sendte meg :)
Flotte akvareller du har laget, holdt litt på med det før når jeg gikk på skolen. Men ikke på ditt nivå.
Hilsen Bente

Nettside 11. nov, 2009

Lene Thomsen

her skriver lige i din gæstebog , for at fortælle dig,at du laver nogle meget flotte ting.
med venlig hilsen Lene Thomsen fra Danmark

Nettside 30. okt, 2009

Anne Lise

Kjære Mona. Jeg er ikke heklekyndig, men fant siden din veldig spennende alikevel. Dine akvareller var bare så sterke og fine. De gav meg noe for sjelen.
Takk for at du gir oss et glimt fra ditt livslamndskap - din livsmelodi. Varme og lys fra Anne lise

Nettside 27. okt, 2009

Hilda-Karin

Hei! Jeg kom tilfeldigvis over din hjemmeside og har hatt en trivelig stund med å se på dine fine håndarbeider og bilder. Selv liker jeg all slags håndarbeide, akvarellmaling og fotografering, alt på hobbybasis. Litt tid til slike sysler blir det de fleste dager. Se gjerne innom min side du også. Ønsker deg en god høst! Hilda-Karin

23. okt, 2009

Ann Rød

Kjempefin og fargerik hjemmeside! Nydelige oppskrifter! :-)

Nettside 19. okt, 2009

Bente

Hei.
Fin heimeside. Kreativ dame er du. Likte godt akvarellane dine. Ser du er glad å male skog og mark. Takk for titten.

12. okt, 2009

Randi

Kjempefin side du har, og masse fine heklede kreasjoner. Gledere meg til å titte innom framover.
Skal anbefale siden din til flere

Nettside 11. okt, 2009

Lill-Harriet

Hallo Mona.
En knall bra side du har laga deg. Gleder meg til å få boka i posten, som jeg nettop har bestilt. Skal nok følle med deg fremover ja! Lykke til.

Hilsen Lill-Harriet

Nettside 6. okt, 2009

Ann Karin Schäfer Kvernmo

Hei! Her må eg legge igjen en liten takk for titten hilsen. Utrolig fin hjemmeside du har. Nydelige dukkeklær du har designet. Måtte legge linken til siden din inn på blogge min. Her vil eg absolutt komme på besøk igjen. ; )

Nettside 6. okt, 2009

Unni-Wenche

Hei Mona:)
Tusen takk for den nydelige hekle boka.
Det skal bli kjempe gøy å hekle noen av alle dine
flotte mønster.
Ha en forsatt god dag,og lykke til med salget:))
Klem Unni

6. okt, 2009

Ulla Marit

Hei Mona!!!!
Ja da har jeg fått hekleboka ,den var det utrolig flott:-))det var mange oppskrifter.
Jeg er kjempe fornøyd og du må bare være kjempestolt over alt det du har lagd her ,takk for hilsen i boka:-))Gratulerer med en veldig flott og gjennomført heklebok!Og til de der ute :kjøp denne hekleboka,Ønsker deg lykke til med salget ,Mona:-)
klem fra
Ulla Marit

Nettside 5. okt, 2009

Eivind Ellefsen

Hei Mona.

Tok en kikk gjennom sidene dine. Skikkelig bra det her, jeg er stolt av deg :) :) :)

Nettside 4. okt, 2009

Bente

Hei Mona. Endelig er det i hendene dine. Må være godt å ta i. Mye fint. Ønsker deg lykke til med alt du driver med. Nydelige bilder du lager.
Klem fra Bente/dukkekler

Nettside 1. okt, 2009

Ann kristin N Tollefsen

Hei igjen vennen :Rettelse på adr. til hjemmesiden vår,den forige var feil. Foresten, Takk for hilsenen på hjemmesiden vår :)

Nettside 1. okt, 2009

Ann Kristin N. Tollefsen

Hei vennen :) Du slutter visst aldri med å imponere. Jeg har nettopp sittet her og sett på siden din og de fantastiske heklekjolene,du er bare utrolig flink og så kreativ. Gratulerer så masse med siden din og hekleboken som du har laget. Klem fra Ann Kristin N.Tollefsen

30. sep, 2009

Thomas

For en nydelig side du har fått deg, mamma. Den har jo alt som skal til for å imponere en ivrig hekleentusiast.

Nettside 30. sep, 2009

Bente

Heia :) Gratulerer med ny hjemmeside ! Du lager så flotte dukkeklær :) Ha en fin dag :)

29. sep, 2009

Ulla Marit

Hei Mona
Ønsker deg en kjempefin uke !og jeg gleder meg til hekle oppskriftene dine kommer ut :-))
klem
Ulla Marit

18. sep, 2009

Ulla Marit

Hei !!
Gratulerer med ny hjemmeside :-))Du er kjempeflink til å hekle og lage heklemønster .Har lagt deg til favoritt.
klem
Ulla Marit Nykaas

Nettside 14. sep, 2009

Unni-Wenche

Hei,Mona:))
Vil sende en hilsen på valg dagen.
fin side du har laget,venter på det spennende hekle hefte du lager.Ha en kjempe god dag.

Nettside 8. sep, 2009

Eivind Ellefsen

Hei

Flott hjemmeside du har fått i gang her. Hekleheftet som kommer blir sikkert en kjempesuksess. Stå på.
Klem Eivind